Monday 19 December 2011

jalan jalan cari pasal

 abah cakap dia nak ajak jalan jalan..

nak pergi mane lha tengah hujan hujan neyh kan..

abah masok kat kulai,, nak pergi johor bahru kea ??

emm.. mama puns tatawu.. menyusur laju exora abah atas highway..

aku dengan my aunt pon tertanye tanye.. na pergi mane

then,, kereta belok ke kiri.. aq nampak berderet deret kereta na masok tempat neyh..

mata aku pulax melilau cari signboard.. kat mane neyh ??

CHENGG !! aku terpandang satu signboard..

JOHOR PREMIUM OUTLETS

ape bende tuhhh... huohh..

lepas tuh baru lha abah terangkan..

haha..masok dalam tuh ta dapat beli ape ape pon sebab kalau nak masok dalam tuh kene lha bawak duet beribu ribu.. huish..  mama just beli cokelat n lollipop jea ..btw siries aq takowt pegy situ..a simple hair clip jea RM40.oo.. ramai orang singapore lhaa at situh... hehe biase lhaa diorang banyak duet ~ haha [na kawen dengan org singapore lha.. boleh ?? ngee] haha... bende paleng murah aq tengok kat situh emm ape aek.. a cokelat jename ape ntah aku tak ingat only RM7.00.. haha tapy taksedap kot coklat tuh.. jahad nyea aku neyh.. haha but BEST kowt kalau ade duet banyak banyak.. huhu.. cheq pieqaizan,, mase tuh saye call awaq saye pergi ini tempat lhaa

kat situ semua branded punye barang lhaa.. haha saye masok nike,,adidas,,gucci n ape ntah lagy.. memang lha cantex barang barang kat situ.. tapi harge pon cantex jugak.. haha... korunk try lha pergi .. dekat jea kowt.. haha .. abah kate tempat tuh tumpuan kat asia tenggare.. em... kat sane aku macam terserempak dengan my junior.. entah lhaa ..haha pape jea lhaa.. free taw masok situh .. cume mase aku pergi hari ahad.. so opkoz lha ramai orang kan... em~ eppy holiday yaw !!~

huu~ sajew jeq cerita...

tata ~




p/s : pic encet blur arr ...sorry .. ta beli encet baru lagi... tade orang na belikan ..huu :'(




No comments:

Post a Comment