Tuesday 20 December 2011

kassim selamat !!

assalamualaikum.. hoy2 hey ! hari neyh aku nak marah korunx semua .. boleh ?? haha .. nanti nanges pulax ..  ngee ~ tade lhaaa .. juz na ketawe kuad kuad kat sini .. ade SOMEONE said that he macam jelez aku asek berkepit jea ngan MR,kuchikkuchik neyh .. haha .. then aku cakap .. ayt buad sendirik .. tapi maksod lebih kurang jea ..

     '' kalau saye betol2 ber COUPLE ngan MR.kuchikkuchik macam mane ??''

then he said ,,

      ''ntoh . sdey a .nangesh.cucuk mate pkai garpu .jd kassim slamat ''

hoho .. then aku tanye dia ..

       '' nak kene cabar tak ?? ''

dia jawab ,,

        '' ta maw2 .tade lha nak buad gituh .but it surely take a hard time to heal from a great wound .law awak doakan bende uh supaya tak jadik kat orang tak leh kea .doakan lha owang ade chance ''

aku tanye balek ...

       '' nape pulax macam tuhh ?? ''

awak jawab ..

         ''emm .yelhaa .owang dha bagitawu kann . owang bukan maen maen .bukan saje saje . bukan suka suka ...''

oopppssss !! abes tuh awak siriez lhaa aeh .. ?? O.M.G!! he take siriez lhaaa ~what should i do now !!?? em .. saye akan dudok sorang sorang dengar lagu tanpe memikirkan ape ape .. lalalalalala ~ pike pasal result lagy best kot .. hehe ..btw dha lame tak tengok cerita KASSIM SELAMAT tuh .. huu ~


No comments:

Post a Comment