Thursday 29 December 2011

pergi ,, pergi ,, pergi !!



         assalamualaikum .. buad ape tuhhh ?? aeh ?? reading aeh .. tawuu ~ #merepek jea .. em .. hey hey !! t0day kannn .. today kann .. t0day kannn .. t0day is thursday lhaa kann .. hex hex .. shurryy buad korunx suspen .. alarrr .. na happy kann haty lhaa .. ape salah nyea kann ..

            actually .. ary neyh kann .. fatihin dalila sedeyh yang teramat lhaa sangat !! na tahu ta ?? na tahu tak ?? ary neyh kann .. saye nanges 2 kali ~ hee ~ bangge pulax kann ..

       fezly sebab tadi saye tengok TENTANG DHIA .. dha lha tadi tengah kenduri kat rumah aunty taw ! haha .. ta senonoh punya anak dare kann .. haha .. to all ANAKDARAian .. jgn jadi mcm saye neyh k ..tadi korunk tengok tak tentang dhia ?? ta tengok ??!! korunk sangat sangat lhaa rugi .. em why ?? sebab cerite tuhh sweet sangat !! itu lhaa yang dinamekann cinta sejati .. cinta sampai mati ..

         after Dhia [nora danish] meninggal sebab cancer pangkal rahim .. sebab tuhh dyorang susah nak dapat baby .. Zikir pon naek atas katil hospital tuhh then dia baring sebelah Dhia .. after that ,, Zikir pon meninggal disebabkan angin ahmar .. diorang mati in the same time and at the same place !! memang macam tak logik kann .. tapi nak buad mcm mane .. dha name pon drama ..susah kann nak cari 0rang macam Zikir [adi putra] tuhh zaman sekarang .. stuju tak ?? hurm .. aku harap jodohku di tentukann dengan sebaik baik pasangan .. aminn ~

            oukeyh !! sebab yang kedue aku sedeyh + menanges ialah ...... sebab ade ramai kawan kawan ISKANDAR aku nak pindah sekolah .. including my TWIN !! cheq wan nur anith [ wana ] .. kami lahir pada tarikh yang sama tapi berlainan waktu .. aku tua beberapa jam jea dari dia .. dia lahir pukol 9 kodd .. aku lahir pukol 12.53 tgh mlm .. em ~ dy kembu ,, saye kembi ~panggilan kami kami berdua sukakan warna PINK .. ngee !


~kembi n kembu ~


~shumil kann dye~



sedeyh nyea .. tapy tak pe lhaa kann .. everyboy had their 0wn choice .. but ,, yang aku sedeyh sangat neyh .. kawan aku neyh [ bukan wana ] tak de lhaa nak pindah sekolah .. tapi dye juz nak pergi oversea jea ..

             yang aku pelik nyea ,, kenape die bagitau aku seAWAL neyh .. hurm .. kalau kaw tak bagitau kann .. kompem tak berjurai air mata aku depan lappy neyh .. tapi tak pe lhaa .. aku doakn kaw selamat pergi dan balik yea .. aminn ~

             yess ! persoalan yang sangat besar !! kenape ramai 0rang sedeyh ari neyh yea ?? pelik kann .. Allah itu Maha Adil .. hari ney ade orang yang sedih .. ade orang yang happy .. maybe one day ,, kite akan happy ,, while yang lain akan sedih .. kann kann kann ??!! .. em ~ untok korang ~ jangan sedih sedih k .. LA TAHZAN !~ tata ~





No comments:

Post a Comment