Thursday 15 March 2012

tiadanya DIA .... =.=''

                            assalamualaikum .. lame dah fatihin dalila tak update blog kann .. dah berhabuk ,, segala sawang ade kat blog ney .. ergh ..actually kenape ntah takde mangat nak update blog neyh .. asal bukak BLOGGER ,, sampay dashboard jea ,, sign out balek .. pelik kann ?? ok , dah tawu dahh ..

            now nak cerite ,, yang aku rase sangat lha sunyi this holidays ,, WHY ?? i dont know lah !! kenape aek ?? err ,, maybe tatawu nak cerite pasal ape ,, koddd ,, anyway ,, jum lhaa kite berceloteh ,,
korunk nak tahu ta .. ? my beloved friend pergy jalan jalan kat Beijing , China taw .. die tak nak bawak saye puns !! sampay haty die kannn ... die memang ,,,,,, JAHAD !! opppsss !! jangan bagitahu die yang saye cakap die JAHAD taw !! haha ,, *ape ney fat !! being matured lhaa ~ ngee ,,


semenjak die takde ,,
henset aku sunyi .. takde bunyi2 puns !
yew lah .. sape jea lha nak text aku kannn ,,, selain die ! HAHA

semenjak die takde ,,
bangon pagi aku tak terkawal !!
yew lahh ,, sape jea nak kejot aku bangon pagi2 ,,
takde pon nasehat ,, :-

             ''anak dare tak elok bangon lambat !! cepat tolong mama sane !! ''

haha .. malunyeaaa ~ =.=''

semenjak die takde ,,
kalau UNLINEE tak tahu na chatting ngan sape ,,,
yew lhaa ,, die sorang jea yang nak chat ngan aku neyh ,, HAHA .

semenjak die takde ,,
takde 0rang na main POKE WAR ngan akuhh ..
aduyay !! yew lhaa .. die sorang jea yang rajen nak maen poke poke ngan aku ..
HAHA  !

semenjak die takde ,,
kerja rumah aku satu haram pon tak sentoh !!
yew lhaa ,, selalunyea time cuti ..
die lah yang jadi cekgu aku .. yang jadi TUTOR aku ..
almaklomlahh .. aku ney pemalas orangnyea !! HAHA
rugi sape dapat aku neyh ..
tapi die selalu cakap aku neey yang rajin n die yang pemalas ..
die yang salah FAKTA .. whatever !!~

semenjak die takde ,,
aku jadi pendiam pulax kat rumah ..
k , aku tahu bende ney pelik !
kenape ntahh ?? aku tak rajin bercakap cuty neyh ,,

semenjak die takde ,,
aku rase aku dah jimat current lhaa .. siket lhaa !
coz aku tak selalu texting ngan owang ,,
then battery phone ponn tak lhaa cepat abezz ..
abezz pon sebab selalu gune buad denga lagu jea ..
HAHA ! abah !!  thanks to me cepat ,, ngee ! ~

and yang paling penting !!!!
ofkoz lhaa kann kalau dha henset tak selalu bunyik ,,
KREDIT ponn tak jalan ..
selalunyea ,, seploh hengget habes 3-4 hary ..
kaly ney .. aku rase sampay nak naek sekolah pon tak habis lagy kodd ..

HAHA  !! XD

hari tuhh ,, tengah sedap sedap ngadap homework yang tak tahu nak buat macam mane ,, and denga lagu kat fon .. lagu ENCHANTED vibrate pulax ..  sape lhaa yang kol tetibe neyh ... AISEYHHH !! die kol lhaa weyh !! EXCITED gile aku bagitahu semue 0rang yang die kol akuh .. haha ! lawak sangat ! die cakap die nak kol lagi esok nyea .. tapi .... SEDIHNYEA ,, die tak kol pon !! myb ade hal yang menyebabkan die tak boleh kol akuh .. sob sob .. dah !! stop ketawekan akuh ,, k tuh jea nak cakap .. bye !

.
.
.
.
.
.
.
.


ney awak punyea ..


 saye suke makan telur mate lembu .. awak suke ??





lalalala .. wat wat tak nampak jeah !!

TATA (Y) !

No comments:

Post a Comment