Monday 4 June 2012

saye panass .. awak panass ??


                 assalammualaikum .. first of all ,, i beg all of u stop reading this post ,, plizzz ~ kalau tidakk ,, anda akan membuang mase anda di sini .. TRUST ME !! just leave this post . oukeyh ??


 ehh ,, aku takk kesahh lhaa kalau nakk komen kann .. it could be some problems yang korunk tak tahu .. tapi tak payahh lhaa sampai nak cakap pixelis USELESS !! ergh .. aku panass betol lhaa .. kan aku dah explain ape masalah nyea kann .. budak aku yang handle bende neyh yang cakap kat kau sendirik .. heshhh !! lepas tuhhh nak cakap kat GROUP YANG OPEN macam neyhh .. heyyy !!! ngagak lhaa weyh .... jage maruah 0rg ..  alamakk !! tuhh ponn nak kene aja gak kea ... panass betoll lhaaa !! naseb baek lhaa kaw dha berambos taw dari sekolah neyh .. kalau takkkk ... heyyy !! mcm mane lhaa aku nak tengok muke kaw !! saba fat .. chillexx ..


memang sikit pon aku tak komen kat situhh .. terime kaseh lha kepade chek amirulakmal jamaludin n azyan nafisah zailani n pengembala kambing ,, sebab bantu backup aq ,, even sikett .. i appreciate it .. pergh .. die ckp kitorg tak brtggongjawab lhaa weyh ..panass !! kaw pegang siket jawatan PENGERUSI tuhhh .. ergh !! sabar ! sabar tuhh sebahagian daripade iman .. naseb baek ckp sorry kat situhh .. 


          pape ponn aku maapkan kaw . tapi tolong lahh ...jage maruah 0rang .. besabar sikett .. i knew , there also my mistakeS in there as a leader .. but , ergh !! k ,, sorry .. nanti dapat lhaahhh !!!

readers yg bace sampai abess ,, this is me when i'm angry .. but this not enough 4 me ,,

wassalam , astaghfirullahalazim ~







No comments:

Post a Comment