Thursday 6 December 2012

dia EX saye :(



assalammualaikum semua ! hye ! hee . .hari ini aku online macam biase . .sedang sedang aku online fesbuk , aku scroll ke bawah nak tengok ape lagi yang ade kat news feed . .suddenly jumpe name neyy : Muhammad Fareez . .ou yeahh ! mase untuk stalk ! tapi bukan stalk , juz nak tegok jea betol kea dy . ? ok finee . .bile dha bukak , memang sah ! he is my EX-boyfie . .alololo . .dy skola vokey lhaa . .dy form 5 . .haiyyoo . .dy post kat wall dy , semua nya mempertahankan agama lah jugak . .woww !! gila lhaa . .aku ney yang tak sedar sedar diri lagy . .hmmm , , dy ade cakap . .

'' harap kau buat yang terbaik dalam mencari cinta kau , jangan lupe Allah yang Maha Esa , aku bukan milikmu , aku DOA adik angkat aku dengan cik........ berjaya , AMINN ''

untunglahh . .aku tak tau post itu untok sape . .then ade pulakk budak perempuan like . .pastuhh komen . .cakap camneyy . .

'' memang reez dah berjaye , nak tau berjaye ape ? reez dah berjaye hancurkan hati perempuan tuh . .reez dah buat perempuan tuhh sengsara ''

what the ?? aq cakap . .aq terase kott dyowg cakap cam tuhh . .bia lhaa . .aku sedar , aku memang bukan seorang yang setia . .tapi bila aku dah dapat seseorang yang sanggup terima ape saje diri aku , aku akan setia bersamanya , insyaAllah ~

ade lagyy post post dy yang aku sentap , tapi ape aku boleh buat kann , dia penah jugak cakap '' jangan contact aku lagy '' . .aku dengan dy mmg dha lame kott tak contact . .huishh . .sadis nyea :'(

aku ponn harap dy bahagie ~ aminnn !!



 okfinee ~ semoga jodoh aku dan dia dipertemukan dengan manusia yang telah ditentukan dengan sebaik baiknya olehNya , aminn ~



No comments:

Post a Comment