Saturday 10 August 2013

si Gendutt saye ^^

Assalamualaikum semua . haii ! amacam collection raye ? ehee . yang dah berumur tuhh mesti lah berkurang sikitt kan . tak aeh ? bobo yana . kenal dia ? noor liyana lahh . ney dia ! 


hahh , she is my buddyz forever lhaa ! hee . sayang dia ketad ketadd ! kenal sekejap jea , but she understand me truly . sangat bersabar dengan saye . ehee . aku ney dha lha pemarah orang nyea . selalu memang dia jadi mangse aku terpekik terlolong . ahaha . kesian dia . 

dia orang tengah aku and ayah dia . si syaukat tuhh . hahhh . tapi semua yang dia suruh , aku tak buat . alasan ? ego . titik . haha . banyak kali dia suruh aku turunkan ego aku ney . tapi aku kan keras kepala . mane nye nak dengar orang cakap . hee !

bila dia ade masalah rumah tangge dengan encik cendawan dia tuhh , ngadu kat aku . hee , sometimes she called me ibu . wuu . terharu saye . haha ! dulu , cendawan buat macam macam kat dia . sampai aku rase cam nak marah si cendawan tuh . tapi tahan jea . dia buat lagi . face to face dengan cendawan , marah dia . actually cekak pinggang then mintak dia ganti balek ape yang dia dah buat . lepastuh ,  nak tengok muka aku pon tak mau . takot katenye . haha . merepek kann . 

tapi , lelame . cendawan tuh berubah lha sikit . tak macam dulu sangat . dulu , aku marah dia sebab nak main kayu tiga . ayoyo ! how how tuhh ?? memang patut kan aku marah dia sebab ade orang ketiga . hee . kalau tak patut sorry lhaa .. 

lagi satu , me and bobo dha tertukarr ! bukan tetukar ape , dulu aku ney gembeng . sensitip gilaa . bak kate makcik makcikk , hati nyea kecikkk jea . kene tegor siket , muncongg dy sebatuu ! ehheee , well . thats me . bobo ney pulakk , heartless . takde perasaan . mase dia dengan pakwe lame dia pon bobo ney takde perasaan . kesian kan pakwe lame dia tuhh . haha . padan muke ! hmm . dia nak buat ape dia buat jea . dia tak pike perasaan dia . sakit ke , sedih kea , happy kea . dia macam tuhhh jea . 

tapi sejak sejak ney , aku pulak yang jadi heartless , dia tuhh pulak yang kuat tacing . baru kena marah dengan cendawan dia tuh , nangiss nangiss ngan aku . ngadu ngadu kat bench depan surau . yang aku pulak , dah tak peduli perasaan orang . perasaan aku pun lebih kurang lahh . haha . yesss ! aku heartless . si gendutt apiq tuhh nak sakitkan hati aku ponn aku buat derk jea . selame ney ade lhaa jugak trase dengan dia kann . tapi dy dha mintak maap . so , its okayy . haha . 

pernah sekali dia bagi saye surat . haha ! macam budak kechik dahh . ade lha benda benda penting yang di tuliskan dlm surat tuhh . saye simpan surat tuh bobo ! lastly , happy tree friends everybody ! 

nak tengok blog bobo tak ? nah klik GENDUTT neyy . enjoyy ! blog dy lagi lawa dari blog saye . ehee

to bobo : me love you sincerely lillahi ta'ala . <3



No comments:

Post a Comment