Thursday, 12 December 2013

FYI ---> (T.T)


aku kat supermarket . nak beli hape ntah . biase lah kat supermarket , pilih barang , compare , baru beli . hmm mase tengah pilih pilih tuh , ada suara baby nangis . anak sape lahh tuhh . hmm biasalah baby nangis kat supermarket ,rimas ke panas ke ngantok ke agaknyaa . makin lama makin kuat suara baby tuhh . tetiba ada orang lalu kat belakang aku dukung baby yang nangis tuhh . dia suruh baby tuh diam lahh kann . pujuk pujuk baby biar tak nangis . bila sekali pandang macam kenal lelaki tuhh , eh kenal sangatttt ~~~ anak sape dia bawak aek ? anak dia ke ? haishhh . bila kahwin ? adik baru ? haishhhh .. aku ikut je dia pergi mane . tetiba kat supermarket tuh ade lobby , dia duduk kat situh dengan seorang lelaki lain . tak ingat muka lelaki tuhh . baby tuh senyap dah , dah tak nangis dah . tetiba dengar lagu growl , exo tuhh ~ waaa . gila cool supermarket bukak lagu kpop kan . ohh salahh . rupanya alarm aku bunyikkkk ~ bangun untuk solat subuh ...... aku mimpi je tadi tuhhh . dah lame dia senyap . takpe , STALKER itu aku . lantak ah sakit hati ke jeles ke , aku masih ada perasaan . heee assalamualaikum ^^


No comments:

Post a Comment