Friday 28 February 2014

[blank]

                 Assalamualaikum . weee , kejap jea dah sebulan 17 hari dah aku bekerja :) yeahhh banyak pengalaman . harini pun dah 1 Mac . jakgi dapat gaji lagii ~ hee walaupun sikit , takpe lahh . janji ikhlas nak kerja . Plus , cari pengalaman jea kan . Nanti dah besar , belajar rajin rajin dapat kerja yang gajinya puluh puluh ribu . wuuu ~ Aminn Ya Rabb .

                 Gaji bulan lepas , banyak guna beli makanan jeaa . hmmphh mane tak emokk badan neyh . haha takde la fully makanan , tapi mostly lah . Emm belanja cuyah makan . Sebab dia dah hantar aku pergi kerja hari-hari kan . Bagi duit minyak taknak pulak . Dia kate kalau aku bagi jugak , nanti dia taknak hantar aku lagi . Memang kuat ugut dia tuu -.-' hahaha so belanja makan jea . Pestuh belanja family makan . Hee 

                 Tapi gaji kali ney khas untuk budak dorm *ehemehem* dengan anak aku dua orang tuh [anak kucing] . taktau lah cukup ke tak . hopefully cukup . actually nak cerita satu pengalaman bekerja yang paling memalukan aku rasa . Nanti lah , next entry . nak g kerja ney , tak sempat . Assalamualaikum :)



yang putih tuu nama dia Tiger n the other one tuu yang tompok tompok tuu , Jebat . tak silap aku dua dua ney betina , tapiii nama dah jantan . lantak lahhh . semua sebab cerita #BKATC tuu :P


No comments:

Post a Comment